We use cookies to personalize content and to analyze our traffic. Please decide if you are willing to accept cookies from our website.

Despre SHOW

Andi & Friends go Improvizante, powered by Selgros

Synopsis: Andi și prietenii – Irina, Camelia, Vicky, Daniel și Vizante – precum și invitații speciali – Dan Chișu, Jakob Hausmann, Nico Lontras - în pastile de umor de situație, în jurul mesei Bistro Gourmet, deschis în incinta magazinului Selgros din Brașov, sub bagheta culinară a maestrului Liviu Preda.

Premize: Andi & Friends a fost la început doar un concept publicitar al comunicării Selgros Cash & Carry România 2018, pentru ca ulterior să devină (și) un proiect de improvizație actoricească. Proiectul a fost posibil datorită unei viziuni libere și îndrăznețe a comanditarului de publicitate: Selgros este nu doar unul dintre cei mai importanți operatori din comerțul românesc, ci și cel mai creativ comunicator din categorie. Campaniile de publicitate semnate Selgros, reunite sub sloganul Club pentru profesioniști și pasionați, au adus, an de an, în audiovizualul autohton, TV și în online, zeci de execuții creative care au împărțit cu generozitate idei, situații, personaje, personalități, umor de bună calitate - mărci genetice ale brand-ului Selgros, club atât pentru profesioniști, cât și pentru pasionați, deschis tuturor amatorilor de calitate. Selgros a instituit astfel un model de comunicare, dând tonul unei strategii unice și fiind un role model și trend-setter în publicitatea categoriei retail în România.

Improvizante: Andi & Friends a devenit Improvizante așa după cum îi spune și numele: din improvizație! Scenariile spoturilor campaniei TV s-au constituit în premize de la care echipa de actori s-a lansat în improvizații unscripted, folosind diferite tehnici utilizate în teatrul de improvizație – qui pro quo, jocuri de societate, exerciții fizice, karaoke, ficțiune sub presiune temporală, pantomimă, slapstick. Astfel improvizația a modificat scenariile TV, împlinind și amplificând calitatea producției, multiplicând situațiile și generând un material video bogat, care în afară de edit-urile oficiale difuzate pe TV, s-au constituit în pastile de montaj, de lungimi inegale, behind the scenes, bloopers, narațiuni scurte, pe care le regăsiți acum și în viitor pe Improvizante. Voilà!

Format: Sitcom de improvizație actoricească și gastronomică. Pastile de umor situațional, de lungimi variabile. Difuzare TV (formate de 10 și 20 de sec.) și online (1-4 min./episod). Poveștile sunt însoțite de un jingle deja faimos în marcomm-ul românesc, tema melodică Cent Fois a trupei hip-hop franceze Cabadzi.

Actori: Pe lângă bonomul bucătar închipuit Daniel, de mai bine de patru ani mascota Selgros și cunoscuții Andi (Moisescu) și Marius Florea-Vizante, Andi & Friends lansează un trio actoricesc feminin fabulos – Camelia Pintilie, Victoria Răileanu și Irina Velcescu - toate experimentate în improvizație scenică. Mai multe despre actori, găsiți în secțiunea CAST.

O producție GAV pentru Selgros Cash & Carry România.

Despre Selgros Cash & Carry România: Selgros Cash & Carry România este unul dintre cei mai importanţi operatori din comerţul românesc. Compania şi-a început activitatea pe piaţa locală în 2001, iar în prezent deţine 22 de magazine în Bucureşti, Braşov, Iaşi, Târgu Mureş, Oradea, Cluj, Ploieşti, Timişoara, Craiova, Bacău, Galaţi, Brăila, Arad, Suceava, Alba Iulia, Bistrița și Constanţa.

Din 2011, compania este parte a Transgourmet Holding AG, a doua cea mai mare reţea cash & carry şi comerţ B2B din Europa, cu operaţiuni în Elveţia, Franţa, Germania, Austria, Polonia, România şi Rusia.